New in // BIK BOK + Alkohol kväll

3-4 timmars sömn inatt, fint! Blev Mingel med tjejerna igår, proppat med folk, blev kvar till stängning kl 02.00 då vi hade tänkt gå oss mot Slick men kände att vi hade det bra på Mingel så vi stanna. Sen släpa vi oss ner till City kebab för mat, även proppat med folk där, fulla & jävliga haha. Sen yra vi runt där i ca 1 timme innan det blev hemfärd, skulle ta taxi men 40 min väntetid, aldriiiiiig. Så jag fick med mig två filurer som följde mig upp på söder & sen blev det ett samtal resten av vägen hem i telefon. Hemma till 03.20 nått, min karl hade inte slutat jobbet heller, han hade fått jobba över, tänk er att han åkte kl 06.00 igår morse, nu är klockan 10.07 nästa morgon & han är ännu inte hemma, altså 28 timmar har han jobbat, kommer bli mer innan han landat hemma.

Det är skapligt, jobbat 28 timmar & inte fått sova, gud så mycket pengar det kommer bli, holy moses! Marre ringde nyss, ett roligt samtal, prata om gårdagen & allt annat, hon sakna sin Daniel också, dem jobbar ju tillsammans, vi hade ju väntas oss att dem skulle komma hem igår, men icke, haha! Idag blir det slöa, karln kommer ju sova som en stock när han kommer, så det blir nog film med Marre lite senare, helt bra, kanske åka till familjen Järnberg sen, om karln orkar?

Jag hade denna klänning igår, så sjukligt fin! Folk som älskade den, det var roligt att höra! Tog bilden från Fannys blogg då jag inte orka knäppa nå kort, men såhär ser den ialla fall ut, enaxlad klänning med roset på ena axeln & man puffar upp den lite vid magen så överdelen hänger över, mycket bra köp!




Kommentera inlägget här
Shopping 1 kommentar(er)
2011-07-28 · 10:19:45




  Cyt

Fin klänning!

2011-07-28 18:17:40 http://Lennhammer.wordpress.com



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter