The things we do for love

KVÄLLER KVÄLLER.
Skäms på mig som lova er att berätta nått roligt igår, men fanns ingen tid till att skriva, jobba sent och sem fick jag tvinga morfar att åka hem från jobbet då han fick ont i hjärtat och blev jättekonstig, blev kvar hos han till sent på kvällen och myste innan min karl kom och sen åkte vi oss hem och kolla tv och sov. 

Idag/Imorse fick jag veta att en släkting till mig gått bort, gjorde så ont i hjärtat att höra det så en dag i mörkret för mig, våga inte ringa pappa ens och berätta så att han skulle bli ledsen, han och mamma är ju i Turkiet i två veckor, var en av hans nära som gick bort. stackars lilla pappa när han kommer hem, men va ska man göra? Trösta mig med att umgås med Petra idag, blev stan och lite shopping, kom nyss hem och väntar på min karl sen ska vi mysa massa!

Imorgon blir det jobba sen på kvällen väntas festligheter! Det roliga jag ville berätta tror ja jag väntar med det lite tills det är 100 % säkert, har med mig och Robin att göra, det får mig att vara stark varje dag nu! Tusen tack till er tjejer som stöttat mig idag, ni är det bästa jag vet, underbara hela högen! ♥

                                                                                                     Jag 3:e dagen i Turkarnas land!

                                                       



Kommentera inlägget här
Tankar & funderingar 0 kommentar(er)
2011-07-12 · 20:48:45







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter