You look better with the lights off

GODKVÄLL-
Underbar dag igår, åkte runt med min karl & syster för att handla saker tills kvällen & sen vart det städa & fixa. Runt 18.00 kom min moster förbi med present till mig & krama om min syster som åkte till Egypten inatt igen för att jobba där. Under dagen hann jag även med att krossa min Iphone, den slank ur handen & pang på golvet, halva telefon sluta funka, så världens bästa pojkvän åkte in till stan & lämna den, en timme senare får man ett sms, din telefon är klar. Bytt glas & allt, greejt. Jag kunde inte ana att denna kväll skulle sluta som den gjorde, helt fantastisk kväll. Vill tillbaka ville inte att kvällen skulle ta sluta.

Lite efter 18.00 kom Beckis, hon hjälpte mig & syster med tacosen & sen sprang jag ut & mötte Petra. Sen kom hela bunten med tjejer & festen var igång, fick mig en lapdance av Sandra, fina presenter & en riktigt fin kväll med roligheter, runt 22.30 gick vi oss ner till slicken & tog stämpel sen vidare till mingel & drack innan vi gick tillbaka till slick & dansa & pang så hamna jag & Petra i baren & blev bjudna på drinkar & shots, höll på dö så roligt de var när Petra slängde ur sig massa. Träffa fin fint folk & sen träffa jag på min fina pojkvän där inne runt 01.00, vi + Petra tog taxi till maggis för lite mat sen traska vi tre hem till oss & snacka lite inna Robin gick & sov. Det var bara en början för mig & Petra, massa galet & sen tog vi oss en promenad ut skratta oss trötta.

Vi somna in på morgonen i soffan sen klev vi upp kl 10.00 nått & vi skratta så mycket när vi prata om gårdagen så jävla pinsamma vi var & sen mös vi alla tre ner oss i soffan & kolla två filmer sen pang så börja det åska & blixt sket ner mig. Åkte hem med Petra sen till Bomhus för att hämta Vegas men blev kvar där tills sent för vi åkte oss mot pizzerian med Joacim & hade det gött. Nu ska jag strax fortsätta puss på min pojkvän & imon väntas jobb för mig. Saknar redan min syster här hemma, tomt nu när hon åkte, men ses innan jul hoppas jag!

Tack för en underbar kväll igår mina fina, ni är allt { ♥ } Ska berätta något roligt för er imorgon fina läsare pusss!



                                       



Kommentera inlägget här
Kärlek & Vänskap 0 kommentar(er)
2011-07-10 · 23:33:32







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter