14 dagar sen man kom hem till Sverige

NI MÅSTE FÅ VETA!
Kväller favvosar! En dag med massa mys, inte gått utanför dörren idag ens, skönt att bara slappa i sängen. Kom på att jag glömde berätta för er idag att fyfan va hemsk sak som hände igår när vi gick oss mot bussen igår på väg mot stan, tjejerna + min karl sitter & väntar på bussen, vi ser en gubbe komma cyklandes & sen en smäll, högt som fan, gubben cyklade rakt in i en bom & cykeln fasna i bomen & hela gubben snurra med ett varv sen rakt ner på marken. Vi blev helt paffa, men fanns två nötter med oss, Robin & Josse dom höll på dö av skratt för det såg så kul ut, medans dom satt & skratta så sprang alla tjejer över vägen & fråga hur gubben mådde & ropa att vi måste ringa ambulansen, jag sprang mig över & ser den söta lille gubben sitta på marken & blodet rinner från huvudet över ansiktet, han var yr & skakig & sa " jag missa bomen" sen kom grannarna utspringandes efter att hört smällen, perra min förra svenska lärare kom ut. Gubben ville inte att vi skulle ringa polisen utan en kille kom ut & hämta gubben & berätta att dem kände varandra & att dem skulle ta hand om han, så jävla hemskt det var att se det. Hela bussresan satt Robin & Josse & skratta för det såg så fult ut, stackars lilla gubben tänkte vi andra.  Imorse när jag vakna kolla jag på Robin & slogan han lite smått, dumma dig som skratta igår sen somna jag om, haha jag kände mig vell smått arg i min sköna sömn!

På tal om bilderna, första bilden va sista dagen i Turkiet, då jag hoppades på att brännan skulle hålla länge när jag landa i Sverige, men ack så fel jag hade, flagna på direkten & idag är all färg borta, skapligt less. & den andra bilden första dagen i Turkiet (blek om armen jag vet) men fokus på håret, tycker jag har fått förjävla ljust hår. Gillar det lite smått faktiskt. Vet inte vad jag ska göra med det, låta det va eller fixa det lite smått, nått att fundera på.


            
            



Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2011-07-17 · 22:35:30







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter