You are who you are when nobody else is looking

En behaglig känsla men ändå så underbar, luften känns skum & när jag blundar lite smått & drömmer mig bort känner jag en vindpust som jag aldrig känt förr, alkoholen smaker godare & krogkvällarna är bättre än någonsin. Det jobbiga som följt mig så länge känns plötsligt inte jobbigt längre, även fast jag jobbar sent, slänger på mig klackarna & går ut & dricker & sen sover tre-fyra timmar per natt så har jag mer energi än någonsin. Jag känner mig inte uttittad mera, jag totalt skiter i vad folk tror eller tycker om mig! Ibland kan man hamna helt vilse, göra dumma saker, säga åt helvete fel saker, men so what? Alla är vi människor med lika mycket fel. Den skumma känslan av att inte bry sig mera är underbar men ändå snäppet läskig. Tufft att bara bryta ner känslan.

Jag är en person som håller hårt om det som betyder, vill jag inte släppa det så gör jag inte det. Jag har alltid hållit hårt om en person som funnit i mitt liv länge, även fast man gått olika vägar & inte ses så har vi träffats där på mitten igen, vi är inte detsamma som förut men känslorna finns fortfarande kvar & alltid ett leende när man möts. Jag vet, om jag hade skitit i han, strukit han från mitt liv, inte viljat veta av han, så hade vi båda vart trasiga & haft det jobbigt, men eftersom vi avslutade som vi gjorde & finns för varandra så finns alltid ett band kvar. Jag släpper fortfarande inte den här personen, han betyder för mycket, kommer aldrig släppa. Jag håller hårt om det som betyder för mig. En person som känner mig allt för väl & en fin vän.

Sen kommer vi till alla underbara personer som lyser upp ens dagar, familjen, vänner & pojkvän! Jag lever verkligen i nuet, jag lever ut dagarna fullt & njuter av det, alla mina fina tjejer som är så otroligt vackra som människor, haft det förjävla bra med er & det vill jag aldrig ska sluta. Nya personer dyker upp i ens liv, gamla kommer också tillbaka, jag älskar det. Min fina pojkvän som jag har levt med i 2 år om ca 2 månader, helt sjukt vad snabbt allt gått, jag älskar han lika mycket nu som då, han är allt, en sån underbar människa som finns vid min sida dag som natt! Ist för att gråta åt tråkiga saker som händer i ens liv så tittar jag hellre på en film & gråter till den. Jag älskar att gråta till filmer, jag känner mig så mycket lättare då! Vem vet om kanske 5 minuter ligger jag på botten igen, gråter & mår piss! Men än så har den mardrömmen inte nått mig, så jag lever på, precis som jag brukar, jag ska njuta av det som finns mig nära.....


She looked back on her life and realized, everything that happened had only made her much stronger.

 



Kommentera inlägget här
Tankar & funderingar 0 kommentar(er)
2011-07-17 · 16:42:04







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter