New in // VILA

GODER MORNING.
Onsdag i all ära & dagen bjuder på härligheter ikväll. Annars ska jag bara slappa i sängen på min lediga dag & mysa med min tissetass. Ikväll väntas nått bra! Anyway, igår? Blev att Petras mamma hämta upp mig sen vidare till färgbutiken för ett snabbt besök sen vidare mot Valbo, shopping & trevligheter med Petra, sen kom min fina Sandra ner efter & sällskapa också. Vi sprang in oss på ikea & prova alla sängar vi kunde se, åt glass & pizza, innan blev det mat på resturangen för mig & Petra. Jätte mysig dag, & den sluta lika bra, myste ner i sängen med min karl & innan laga vi god mat tillsammans. Helt bra!

Fick med mig lite vackra ting hem, men hann bara knäppa på denna skönhet innan kameran dog, ni får vänta på resten så lägger jag ut det senare, har missat att lagt ut mycket som är nytt nu på senaste, men har inte orkat ta kort. Denna mysiga & fina stickade tröja är jag helt kär i, finare i verkligheten, den är vit & inte genomskinlig, vart knas för jag knäppte mot ljuset, sen dem andra skönheterna kommer sen nån dag! Puss på dem & puss på er....



                                                                                                                   



Kommentera inlägget här
Shopping 0 kommentar(er)
2011-07-20 · 10:00:02







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter