Black Swan

HÄJHÄJ.
Idag blev det mys i sängen fram till 14.00, snabbt in i duschen sen innan min karl kom & hämta mig sen vidare mot stan för att hämta ut min bäbiiis (iphonen), äntligen lixooom, helt nytt glas, bytt baksidan från svart till vit, bytt ut alla knappar på sidan. Nu är den som ny, som att köpa ny från butik, mycket fin liten bäbiiiis. Sen gick vi oss in på Swedbank för att föra in min fond in på kontot, hejja hejja! Sen åkte vi & köpte kebab sen hem för tvättning av kläder, snart är allt klart ute i tvättstuga, nya fräscha kläder som luktar, mmmmh! Haft en fin dag, mysig & slapp till en viss del. Nu ska det mysas med chips & dipp & läsk & choklad, haha inte lite njutning va? känner att det behövs i min mage just nu, men imorgon kommer jag kolla på den & ångra allt, som vanligt! Hääärrå-


JAG VILL TIPSA ER FÄNS - En underbart bra film jag kolla på idag, Black Swan med den otroligt fina natalie portman i filmen, sjukt spännande, lite sorlig, lite fin, lite läskig, jaa dääär har ni det, seeee den jag fällde en tår i filmen, helt underbar. Kom ihåg, MITT TYCKE, sen kanske ni tycker annat... trevlig titt..






Kommentera inlägget här
Mina Tips 0 kommentar(er)
2011-07-21 · 21:41:08







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter