En kväll på Mingel & Bar - Terassen

GOD MORGON.
Jag känner mig helt död, skulle vilja sova hela dagen men kan inte, går inte. Idag ska jag bara ligga i sängen, kolla filmer och göra mig lite mat, nästa vecka drar jobbet igång igen då morfar kommer tillbaka från västkusten. Kanske ska ta och berätta lite om gårdagen, kl 20.00 gick jag mig mot bussen för att sedan möta upp Sandra och Marre, mötte sedan upp Josse på stan sen mot mingel. Trevligt sällskap och trevliga folk. Petra kom efter en stund, sen Elin och Eve en snabbis. Skulle bara bli lite dricka för mig igår för jag var inte alls sugen, men när Oscar var i farten gick det inte, han beställde drink på drink och shots på shots, slängde över mina shots till Sandra och Petra då jag inte ville känna av den nedrans shotsen sen förra onsdagen, då var det illa folks, haha.

Vi fick även sällskap av Anna, hennes kusins tjej Kajsa och Kajsas vän Malin, så vi blev en hel del runt soffan, sen kom och gick det fulla folk hela tiden, kvällen var fin, sen mot nattetid körde Oscar hem mig och Marre, jag kröp ner till min gosiga karl som sov och det var mysigt, varm kropp och pussar, bästa.

Gårdagens kläder, min fina byxdress & lila converse, ni kanske tycker att färgerna ser knas ut ihop, men det var snyggt!



                                                                                                                 



Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2011-07-21 · 10:31:31







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter