NEW IN // VILA, H&M, VERO MODA, ÅHLÉNS, EUROSKO.

SOMMAR I ALL ÄRA.
Let's bloggah! Vakna upp med solen i ansiktet, slänger på mig kläder & går mig ner mot stan för massa shopping. Jag är cp-psyko-idiot galen i handla kläder & skor, bara på en månad, Juli månad har jag spenderat 7.000 kr på kläder, hmmm! Lova mig själv idag att hålla i dom tusenlappar jag har kvar nu (inge mera shopping) jag måste ju få kunna ha lite kul med vänner iaf, mat? bio? & resor, en del av pengar ska gå dit nu, sen spara om jag lyckas! Hann bara knäppa på en del kläder/skor jag köpte idag innan hela kameran på mobilen blev helt svart? Får visa allt senare, köpt två nya sjukt fina klänningar, skor, byxor, svarta & beiga, toppar, smink, & en tjocktröja. Det var det som fick följa mig hem idag men finns bara bild på skorna, ett par byxor & en topp, men visar resten sen.

Vet inte vilken klänning jag ska ha ikväll, skit! Bägge är jättefina, får prova & se. Men skorna är jag spik säker på, nya favoritena jag köpte idag, jag längtar. Nu ska jag städa lite här hemma & laga nått att äta & ikväll väntas trevligt sällskap & justja familjen Järnberg kommer hem också, puss på det!

                                                                                                                  

                                      
                                      
                                       



Kommentera inlägget här
Shopping 1 kommentar(er)
2011-07-27 · 14:33:46




  Cyt

Söta skor :)

2011-07-27 16:56:10 http://Lennhammer.wordpress.com



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter