I don't really give a fuck and my excuse is that I'm young

GODER KVÄLL!
Här var det stilla på bloggen, får ta och be om ursäkt för det gänget, men finns inge tid för bloggen då jag jobbar om dagarna och umgås med fina tjejer, och sen har min syster kommit hem från Egypten så hon har bott här sen hon kom hem, men på söndag far hon tillbaka igen, ledsen man blir. Och mamma och pappa for till Turkiet idag, ja alla i min närhet åker bort hit och dit nu. Anyway, jag har inte haft en stilla dag sen jag kom hem, fullt upp kan man vell säga.

Skulle till Petra igår och dricka lite men så skulle hon ut och jag skulle jobba så jag åkte ner på stan och åt supergod mat och drack lite på Interpool med Marre, Elin, Carro och Daniel, trevlig kväll. Sen gick vi oss till Old Saints och där träffa vi Sandra, Josse och Anna, dem jag egentligen skulle dra ut med också, men samma där, jobb väntades dagen efter. Idag blev det jobba och sen hem och då får jag ett samtal av söta Elin Thalén som fråga om jag ville komma och äta hemma hos eve med henne och eve och sen krogen, tack nej och det sved. Hatar jobbet lite smått nu när man jobbar så tidigt, hehe hihi. 

Imorgon blir det jobb, kanske utgång och krogen sen på lördag ska jag bjuda hem tjejerna på mat och festligheter sen väntas krogen. Fullt upp och sen väntas en spännande vecka vill jag lova, sen funderar jag och pojken på att åka upp till min stuga i Östersund eller en tur till Göteborg, bägge känns bra!

Köpt massa nytt på stan och i stockholm, kan inte visa allt nu finns inge ork, men kläder, en one piece, smycken och sånt, men ni får en bild på mina nya favorit jeans med drag kedja nertill och ett linne med mönster och knappar, helt underbart fina är dem på, finner inga ord till dem! Bilden längst ner visar färgen på jeansen, den över blev mörk och fel färg, ja ni förstår, ha det kanon, ska mysas med syster och vegas nu innan man somnar. Catch u later!       
                                              
                                                                                                       Helt underbara { ♥ } ↓
                                                           

                                    
                                      



Kommentera inlägget här
Shopping 0 kommentar(er)
2011-07-07 · 19:57:51







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter