One of these days maybe your magic won't affect me

Morning
Finns det något ljuvligare än att vakna upp till "Las manos arriba cintura sola Da media vuelta danza kuduro"? Det klingade så fint i mina öron kan jag säga! Vakna upp bredvid tre pojkar imorse, trötta var vi, men bästa solen är ju framme så snart blir det promenad och jag ska dra med mig killarna, man kan ju undra hur det ska gå till? thihi. Sen blir det bara mysa och plugga en massa, städa och allt trök man gör en söndag, men det känns helt bra!                

I fredags blev det alkohol och Goya, fin kväll för jag mådde bäst dagen efter, Elin och jag vakna upp i min lägenhet efter att sovit aset av oss. Sen for jag och min karl till Järnbergs för en myskväll med middag och massa gott, själv fixa man maten med jenny och har knappast ätit något så gott på väldigt länge. Idag känner jag mig öm i kroppen tack vare två personer, Robin&Joacim.... dem skämt slog mig hela kvällen igenom och fyfaan va dryga dom var. 

Skönaste låten..måste bara älska...
Don Omar - Danza Kuduro ft. Lucenzo


                                                              Min outfit i fredags....Underbar helg måste jag säga
                                     



Kommentera inlägget här
Outfits 1 kommentar(er)
2011-03-20 · 11:09:57




  Anna

fin du är då :)

2011-03-20 18:35:16



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter