BRON|BROEN

Godmorgon! Somna inte förns kl 04.00 inatt då min karl kom hem från jobbet, blev nattjobb för hans del. Det värsta jag vet att somna ensam och utan min karl som håller om mig, nääe det funkar inte. Kolla film och prata med massa härliga människor, det blev min kväll/natt. Döds trött var jag också haha!

Imorse när jag vakna va jag sjukt förkyld, snorig och täppt i näsan. Varför kommer det just nu? Hur underbar morgon som helst, myste och kramades med min gosiga pojkvän och sen åt vi fajitas som blev kvar från igår. Idag finns det mycket i min skalle, om det inte blir mys i bomhus så ska jag med Mathilda och tror Fanny skulle med till Brända och Interrpool. Sofia hörde nyss av sig om vi skulle hitta på nått ikväll, så hon får också hänga på. Men en bit mat i bomhus kanske stoppar den planen? haha ja vi får se! Nej nu ska jag mysa vidare innan jag kliver upp ur sängen för en dusch och städning, ha en fin fredag !!!

Juste måste tipsa er om BRON|BROEN som går på svt play. Robins pappa som tipsa mig, helt fast är jag nu! Så ett tips kolla in och se om de är nått för dig?




Kommentera inlägget här
Mina Tips 0 kommentar(er)
2011-11-04 · 11:43:35







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter