New in

KVÄLL.
Blev en sväng på stan idag, köpte lite nytt, handla mat och kom nyss hem och la mig i sängen! Mathilda ringde nyss, kanske att vi skulle på slick ikväll, Oliver ska vara på plats och spela där ikväll! Annars blir det myskväll hemma, köpt fajitas, chips&dipp, mums massa gott! Nej nu ska jag resa mig för att laga mat! Och HALLÅÅÅ? Snart är en veckas lov slut? tyckte det nyss var måndag och lovet precis börja? Anyway! Hörs imorgon eller senare fina och bästa ni!

Blev ett par jeans Dr. Denim! som jag letat och letat och idag fanns dom på Carlings, underbara! Mathilda som tipsa om dom. Sen köpte jag en Skjorta på H&M vardaglig och fin. Även en svart vardaglig tröja fick också följa med hem från BIK BOK men glömde knäppa kort på den. Ja det var väl allt!





Kommentera inlägget här
Shopping 0 kommentar(er)
2011-11-03 · 16:35:42







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter