Gårdagen!

God morgon! Haft fullt upp och då får bloggen lida. Men nu börjar skolan och en ny vecka, hoppas på mera skrivande då. Sitter i skolan och har den sista lektionen nu innan jag knallar mig hem, ska städa och fixa mys så min karl blir glad. Hela veckan har jag sjukt mycket att göra och plugga ska gå först nu.

Igår var det fars dag! Jag och karln åkte hem till Bomhus så fick pappa en present och så umgicks vi där lite inna det var dax för oss alla att åka vidare till Stockholm för att kolla Caperio Täby - AIK jag HATAR ärligt AIK, dom va så pinsamma och hemska på plan så man skämdes åt dom. Vilka jävlar, och dommarna va på doms sida men ändå vann älskade Caperio Täby, när första perioden var slut stod det 7-0 till Caperio Täby, lite lycklig man var då och jag tyckte inte det minsta synd om AIK, dom va så jävla elaka i spel och slog typ ner alla spelare i Täby. Rätt åt dom att dom förlora och det var ju derby, så 2000 pers och proppat med folk och 70% hejja på Caperio Täby, kung! Blev att stanna på Max i Uppsala innan vi åkte oss hem, kom hem sent igår!




Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2011-11-14 · 12:55:11







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter