Helgen

HÄJJÄ! Igår blev det mys med Sofia här hemma, gjorde tacos och åt massa gott och kolla Idol. Prata med Wachen och runt 23.00 tog Sofia och jag bilen över till Wachen för att umgås och kolla film med han och Walle. Fatta inte varför vi inte gick, tar ju bara nån minut mellan oss, men regna och va kallt. Blev kvar hos Wachen till 01.00 nått, kolla massa sjuka saker, dog ju i soffan så mycket man skratta. Fin kväll men sen var det dax att åka hem och träffa en full pojkvän. Somna vell runt 03.00 och sen upp 10.00 idag sen for jag och Sofia iväg till Korpen och gymma, hur skönt somhelt. Bra hon den där Sofia Norman!

Sen pussa massa på pojken när jag kom hem, in i duschen och sen fixa och städa fint här innan karlns familj kom med massa pizza och gott, blev filmkväll hära idag med familjen Järnberg. Inatt sover Isac kvar hära, och tidigt imorgon blir det innebandy och sen ännu mera innebandy, skulle gymma med Sofia men hade lovat lillen att kolla på han så får bli passet på måndag med spinning. Om det inte blir så sent så ska jag hinna med att göra naglarna hos wickey också, så har min helg vart och kommer bli. Nu ska vi mysa ner alla fyra i sängen, karln, jag, isac och vegas, får sova med tre pojkar? Lyx hihi! PUSSPUSS


6c69c4ec5d468f93be2f1c6_large



Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2011-11-20 · 00:01:56







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter