Idol live i Gävle

Om kvällen var bra igår? Helt grym. Idol live va så insane mycket bättre live än jag kunde ana. Spännande, roligt och bra. När jag och karln skulle leta våra platser tänkte vi "men nej det kan inte vara precis vid scenen måste va en bit bort?" Men nääee vi satt precis precis neranför jag nudda scen hela tiden med fötter, knä och händer. Vi vart skit nervösa och ville fråga raden bakom om dom ville byta men det gjorde vi aldrig. Vi fatta just i denna stund "scen=tv" ja och det blev vi, vi va med i tv rätt ofta och jag satt nervös hela tiden för det va inte några kameror vid scen, kanske 7 st och dem åkte omkrig åt alla håll. Trodde nästan man skulle få en i huvudet så mycket en kamera åkte omkring. Men fyfan va kvällen var bra och sjukt mycket folk i Läkerol och Gävle var igång igår vill jag säga. Ångra inte en sekund att jag köpte biljetter. Va nog massor som håller med om att kvällen va oslagbar?

Jag dog ju lite smått när Martin Björk och Jacob Öqvist kom upp på scen, Jacob höll i pauserna. Jacob var snyggare i verklighet än på tv när han är med i  Vakna med the voise. Men det jag dog åt var att jag fick se Sveriges snyggaste man Martin Björk. Ni anar inte hur snygg den karln är, mums på han!

Hade den bästa kvällen på länge och knäppte över 70 bilder men lägger bara upp nån få nu. Har massa videos på idolerna som åkt ut som fick sjunga i pauserna, Olle är och kommer alltid vara min favorit fast den jag alltid har hejja på och vill ska vinna är ju Moa, inget snack om saken, sjukt fin va hon och vilken röst. Jag flima och knäppte inte kort när sändningen var live, hur bra skulle det se ut? Men funderar på lägga upp videosarna sen iaf.

{Det föll en tår när sötnosen Andre åkte, ville inte ville inte, buhu! Amanda kunde lätt åkt, inte alls nån favorit hos mig.}



Idol scen

Idol scen

Idol scen

Sveriges snyggaste man "Martin Björk"

Jacob Öqvist

Olle Hammar, underbara Olle!

Idolerna

Scen och bilderna på deltagarna

Martin Björk och Amanda Persson




Kommentera inlägget här
Kärlek & Vänskap 0 kommentar(er)
2011-11-12 · 09:33:52







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter