New in

Igår blev det träning på morgonen sen skolan, hem och somna i soffan innan Sofia kom och hämta upp mig och vi åkte och handla lite gott, grönsaker och dipp och lite annat. Sen hem till Sofia och myste ner oss i soffan med katt bäbiisarna. Kom inte hem förns runt 00.30, vi hade sjukt mycket att prata om igår.

Somna inte förns kl 05.16 imorse! Kunde inte somna, helt ensam i lägenheten och va lite smått rädd så blev ingen sömn, tillslut somna jag och det blev ingen skola. Och runt 12.00 åkte jag och Sofia hem till henne i Sandviken och sen iväg till en inredningsbutik, vidare mot Valbo och sen Owe jansson. Blev lite nytt till hemmet för oss bägge. Vi for hem och åt mat sen åkte vi oss till gymmet. Hunnit med massor idag, helt död nu! Nu ska jag krypa ner i varma sängen.

Lite av dagens inköp, älskar ljusstaken, annorlunda och snygg!
{ Fru Norman, tack för en rolig dag, full fart hela dagen! }







Kommentera inlägget här
Shopping 1 kommentar(er)
2011-11-24 · 21:56:45




  Malin

Skönt med morgontidning :) fint!




Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter