Lördag och massa alkohol

Sjuk nöjd över gårdagen! Runt 18.00 kom Emma fixad och fin, jag hade nyligen kommit ur duschen så var bara fixa sig och vänta på min snygging Mathilda. När vi alla var samlade börjades det dricka alkohol och massa prat och mys. Vidare till en fest på brynäs men va för mycket folk så vi hann bara in och vände innan vi kila hem till Emma och fortsatte dricka innan det blev krogen. Slick och det var äckligt mycket folk, Emma gick hem tidigare men jag och Mathilda dansa, dansa och dansa, blev bjudna på shot och drink av Fäger. Träffa massa sköna människor, tog en tur till ån för Mathilda va inte som hon skulle haha. In på krogen och dansa ännu mera och sen slutligen så krama jag min vän adjö och sen tog jag en promenad till brynäs och somna, seeent.

Vakna upp runt 10.00 helt yr i skallen och låg och drog oss i sängen i ca 2 timmar och små prata innan vi gick upp och kolla tv och sen kila jag hem. Nu ska det köpas kebab och mumsa. Helt slut och mår som en påse skit. Första advent idag också folket så mys på nu. Ha en fin söndag fina ni!
 
Jag vet inte varför, men ibland gör jag så jävla dumma saker utan att tänka. Jag är hemsk, jag ser inte det hemska i det som jag gör! Jag är en hemsk människa rakt av. Men det har alltid funnits nått där och just därför kändes det inte fel. Jaja, livet bjuder alltid på nått nytt och man måste chansa ibland.


                                             
                                                
                                    Tumblr_lv6qqpvpen1r4r5owo1_500_large




Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2011-11-27 · 14:53:18







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter