Måndag kväll.

KVÄLLER.
Gjort lite allt möjligt idag, skolan, gymmat, sovit, prata med underbara människor. En lite extra putt i hjärtat, på ett bra vis. Myst ikväll! Nu ska det bli film och mera mys. Inte alls pluggat, måste måste måste, vet inte varför jag skiter i det såhär. Tar aldrig tag i det, men imon är ETT måste. Ska troligen träffa Elin Jansson för lite mys imorgon också. Nääe nu måste jag kila, herren i rummet ropar efter massa kramar så måste mysa ner nu. GODNATT & PUSS


                                                    Jag vet inte varför, men jag älskar att göra det folk säger att jag inte ska göra!


                                    




Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2011-11-28 · 23:24:50







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter