Inte min dag idag

Hej gänget!
Det har nu visat sig att jag troligen har en "övre luftvägsinfektion" har aldrig vart med om det eller hört nån jag känner haft det, får inte prata alls inte ens viska, viska är det värsta man kan göra sas det. Ska dricka varmt, sova länge och inte anstränga mig alls. Nästan hela dagen har jag sovit och haft sällskap av min karl som tycker synd om mig. Jag får skriva sms till han när jag vill nått fast han ligger brevid mig, eller visa med kroppen och ibland ser jag ut som ett cp och han skrattar, men han tycker bara jag är söt då, så inge elakt, så bra! Inte ofta man får vara med om detta? Nu ska det vilas och ja ska va tyst.

Haft världens mysigaste dag med min tissetass. Han är inte som alla andra, vilket jag älskar! Men till saken, igår dog jag av att Sofias katter va så söta och mysiga "Helig Brima" Så det skulle inte skada med en till katt. Fast dom kostar mellan 3 000 - 7 000 kr. Men det är det värt. Får prata lite med karln så får vi se vad som sägs. Hitta bilderna på Blocket.se visst är dom insane söta? Geee mig! Eller varför inte önska sig i julklapp? Åh smart idé! PUSS FINA NI  ♥

                                                                                                        

Helig Birma Helig Birma




Kommentera inlägget här
Kärlek & Vänskap 0 kommentar(er)
2011-11-06 · 18:57:35







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter