3x01

GOODER MORNING
Vakna runt 08.00 av att min mans mobil ringde, han var tvungen att jobba lite idag. Nu är det dax för mig att ta mig upp. Senare hade jag tänkt cykla till stan och köpt en jacka jag är sugen på men vet inte om jag orkar det. Så vad som sker idag är vell bara mys hemma när min man kommit hem eller om jag ska träffa flickorna, vi får se. Nu ska jag ta en dusch och äta frukost och mysa med tissetassen framför en film eller filmer, är skit trött och sliten.

sååå galet glad, i helgen kolla jag på de nya avsnittet som kommit ut av Vampire Diaries. Vill se mer och mer, helt kär! Fast jag höll på bryta ihop när stephen ringde elena, buhu. Vill att alla avsnitt ska komma ut idag så jag kan ligga inne och se dom, kan jag ju glömma

                                                                                                            




Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2011-09-18 · 09:37:16







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter