Ju mer dom spottar

KVÄLL KVÄLL.
En dag med massor att göra, fixat ut tabletter till magen, möte med banken osv. Men iaf, bion igår var kanon (Jägarna 2) sen den folks. Vår dag blev helt perfekt och vi hade det super. Nu har jag nyss landat i sängen efter att vi vart hemma hos mormor och morfar på mat, inatt åker dem till alanya för sol och bad, dem har varit i 3 länder nu på tre veckor, dem kommer hem sen far dom iväg nån dag efter bara, haha sjuka dom är. Dom fråga om jag och robin ville följa med och åka ner nu på söndag till dom, robin vill men inte jag, haha skit rädd för flyga nu när det hänt flyg krashar. Skulle vart underbart, men nääee just nu vågar jag inte, får bli lite senare. Nej nu mys i sängen, börjar skolan imon 13.00 så får sova lite mer än vanligt, skönt  :)

skönaste låten, gillar texten gillar allt, han är bra skön!




Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2011-09-13 · 21:47:52







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter