New in // BIK BOK, CARLINGS

Som sagt skulle springa in och köpa den mörkblåa toppen på Carlings och den tunna beiga koftan. Men det blir inte alltid som han tänkt sig så en mysig och dunder tjock kofta fick följa med hem och min älskade skönhet till linne med volanger, kunde inte blunda för den, har en ljusrosa och va tvungen att köpa den svarta också. Blev mycket pengar som försvann på den shoppingen, men jag är tokig så va ska jag göra? Blir att skapa ett annat konto så jag kan spara nu.

                                                                     
                                                                                                Svart volanglinne: BIKBOK
                                                                                                Mörkblå topp/t-shirt: CARLINGS
                                                                                                Svart tjock kofta: CARLINGS
                                                                                                Beige tunn kofta: CARLINGS

                                                                                                              







Kommentera inlägget här
Shopping 0 kommentar(er)
2011-09-02 · 12:46:02







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter