The same thing that break a man can make another change

Åh lord! Jag har aldrig saknat så mycket att bara få komma hem och slänga av mig kläderna och lägga mig i sängen och bara ta det lugnt så mycket som jag gjort idag. 3 timmar och kollat på en rättegång imorse, det var spännande, fallet handla om narkotika brott, stöld, rattfylla osv, det roliga va eller roliga? det spännande va var att kvinnan och killen bodde rakt över vår gata hemma hos mamam och pappa och att dem flesta stölderna gjorts på min gata i bomhus, spännande, trodde på dom till en viss del men sen kunde jag bara bli så less på dem, man är vell inte pantad i huvet och tror på vadsomhelst? Bra rättegång men ack så ont i rumpan och ryggen jag fick. Sen pluggat webbdesign i 3 timmar, hatar att det är så svårt, usch. Kommer bli jobbigt detta.

Efter skolan gick jag och två killar från klassen, Johannes&Robin och köpte kebab, mums! Cykla mig hem snabbt sen för att slänga mig i sängen och kolla one tree hill, sjukt bra. Längesen jag kika på det nu så kände att det var dax igen. Skulle fikat med Fanny och Mathilda idag men jag blev sen, så blev inget. 



                       Tumblr_lre024undv1r2lj0xo1_500_large
                       Tumblr_lqlm8hjv0f1qhdjqjo1_500_large



Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2011-09-20 · 16:02:05







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter