Torsdag.

HELLLOOO TORSDAG.
& hej mina fina läsare, allt bra? hoppas på det, med mig? juste fine. När jag vakna imorse regna det och tröka så somna om för en stund och sen gick jag upp för att fixa mig. När jag skulle gå ner till cykeln var det blåhimmel och sol, men det mörka var på väg mot mig. Så det kommer nog bli en grå dag. Sitter just nu i skolan har lektion, lunch om 1 timme sen en lektion kvar på ca 2-3 timmar, greejt. Hoppas det inte regnar när jag cyklar hem, har inge paraply.

Sen hem & iväg för att kolla lägenhet med min karl. Hoppas den är lika härlig som på bilderna.
{ Jag åt inge frukost imorse, har sjukt ont i magen nu, vill ju ha min goda fil och frysta bär}





Tumblr_lr7pyxwyoz1qlluv1o1_500_large




Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2011-09-22 · 10:14:40







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter