I may not let you go

MORRN MORRN.
Det är lördag och jag ligger vaken? vakna vid 05.30 utav min karl som skulle åka och morgon golfa. Kan inte somna om och har ont i magen eftersom mensen strular, åhhh. Igår kolla vi ny lägenhet sen efter det for jag iväg med Jenny på lite äventyr sen myste jag och karln ner framför en film med Mcdonalds och godis, möööms. Idag blir det kolla fotboll i bomhus efter det har jag ingen aning, vi får se va denna lördag vill bjuder på.

Här har ni den underbara lägenheten vi kolla på igår, den va helt underbar, finare i verkligheten, man kände sig som man vore rik om man bodde där, en känsla. Åh vill ha den så mycket så jag spricker. Vi skrev iaf upp oss att vi var intresserade + ett antal mer folk, lägenheten var proppad med folk, gammla slips gubbar som var rika och tog med sina lyckliga fruar, kändes ju bra? Denna får vi nog Robin? haha. Det ända som vart knas va balkongen, ja ni ser ju sista bilden, man kan ta ett steg typ jätteliten + att det är golvvärme där ute, så är som ett uterum och ingen balkong, fast det funka för mig, men Robin är tvek så vi får se. Vännerna kan iaf röka två och två där ute iaf, haha det är ju bra. Men jag vill ha den mer än allt och därför kommer det vell inte bli så bara för att man vill, men vi får se, snälla GUD. Hoppas med mig nu folks, ha en bra lördag. POOOOOSSS.


              
              
              
              
                                                     



Kommentera inlägget här
Mode & inspiration 1 kommentar(er)
2011-09-10 · 06:51:23




  SOFIA

Den där har vi också kikat in fast endast på datorn ;) Hoppas ni får den!

2011-09-10 09:42:24 http://bysofia.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter