15 September

HALLÅ TORSDAAAG.
Imorse blev det brottom till skolan som börja 09.30, hann inte ens sminka mig så det var bara att sätta sig på cykeln och veva mot skolan. När jag väl kom fram vara jag 20 min tidig och när vi väl börja så kom inte läraren, satt 40 min sen gav jag upp, följde beckis till tatueraren sen cykla jag hem och nu har jag ätit sallad jag nyss fixat. Ska städa lite och mysa ner i sängen med min tissetass nu, jag behöver lite mys just nu, kallt och jävligt. Bästa mys sällskapet.

Sen blir det fika med en vän, Erik! Han åker hem till Stockholm imorgon. Han är här i Gävle för att göra radio. Så en fika i detta kalla väder blir perfekt sen får vi se vad som händer, kanske att jag ska träffa Mathilda mot kvällen. Nej nu ska jag mysa med min tissetass under ett varmt täcke innan jag rör på mig.

kanske inte är så roligt men jag tyckte det igår kväll när jag var trött, fattar det inte idag? Erik jobbar ju med Eric Saade och åker runt med han när han sjunger osv, så satt jag och tänkte Erik och Eric?  Hur blir det när dom står på scen och ska presentera sig, Erik? Eric? Jag måste vart döds trött igår som skratta åt det! Erik sjunger också, grym röst och så duktig. JaJa nu ska jag sluta babbla och mysa med katten innan jag hoppar in i duschen.




Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 1 kommentar(er)
2011-09-15 · 11:41:55




  Anonym

härligaste bruden :)

2011-09-15 21:37:08



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter