2011 09 19

Idag vakna jag upp med en bra känsla i kroppen. Kvällen igår med min pojkvän och tissetass sluta hur mysigt somhelst. Alla låg och myste i sängen. Jag vakna upp mitt i natten av allt regn, Robin tog tag i mig och la täcket över mig och höll om mig, bästa sömnen på länge. Vakna upp när han skulle till jobbet vid 06.00. Ville knappt gå upp för sängen var underbart skön, myste med Vegas innan jag hoppa in i duschen. Blev kvar där ett tag och värmde mig.

Första gången på länge jag kände att det var mysigt med regn, ljuset i lägenheten var grymt mysig när den gråa himmelen kom fram. Jag cykla mig till skolan i regnet och paraplyet blåste iväg tre gånger, och inte ens då lessna jag? Älskar dagens väder, men lovar nästa gång hatar jag det, haha. Kanske för jag tänkte ganska positivt idag och hade en bra känsla i kroppen. Kom nyss hem från skolan, ska börja laga mat åt mig och baby. Fläskfilé, pommes och bea.

När jag går in i sovrummet vad ser jag då? Min fina bebis har bäddat ner sig själv i sängen och är så gosig, fick tusen pussar och nu ska det mysas mera, han är mitt liv, klarar mig inte utan min tissetass. Inte Robin heller, han  ligger och pratar med Vegas varje kväll innan vi ska sova och berättar hur mycket han älskar sin lille tisse. Dom kan va så söta så det är sjukt, sover Robin så kommer Vegas och lägger sig på han och sover Vegas går Robin och kryper upp till han och sover. Vegas behandlas som en kung här hemma, han får mest uppmärksamhet och jag vet att han stortrivs, vårt lilla barn.




Kommentera inlägget här
Kärlek & Vänskap 1 kommentar(er)
2011-09-19 · 15:50:21




  Emma

Vilka går i din klass? :)

2011-09-19 22:21:51



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter