You can't say no to me

MORRN MORRN BURR BURR.
Blött, kallt och jävligt ute, händerna frös till is imorse när jag cykla till skolan, aldrig vart så tidig som idag kl 07.55. Sitter och gör ingenting, men ska ha möte kl 10.00 med Maria, helt bra. Efter skolan ska jag ner på stan, köpa samma kofta som på bild fast en annan färg, helt kär i dom. Och den mörkblåa toppen jag prata om igår, kanske nått mer slinker med hem. Sen ska jag hem och städa och sen väntas trevligheter. Imorgon ska jag och min karl på kräftskiva, blir nog årets sista, det är ju synd. Nog det bästa jag vet, kräftor och räkor, möööms på det.  Nej nu ska jag inte babbla på mera, hörs senare favvos. POOOOSS

 
                                                     Slitna jag imorse, men skitsamma! Klädsen för dagen är på.

       



Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2011-09-02 · 09:05:07







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter