And when I think of you it comes in waves


GODKVÄLL PARTY PEOPLE.
Blev god mat och restaurang igår, med oss hem fick vi en liten skit unge, isac. Så imorse när karln åkte och jobba så kolla jag & isac upp en bio, så 13.30 gick vi på smurfarna 3D haha så jäklans rolig den var, älskar barnfilmer och denna var riktigt bra. Efter bion gick vi oss hem till lägenheten och sen blev det chill i soffan till karln sluta. Hem med isac och sen hem till bomhus för tacomys och trevligheter. Skulle med tjejerna ut ikväll men hoppa det eftersom jag inte hann fixa alkohol osv, men skönt med en kväll hemma också. Vegas fick vara kvar hemma i bomhus eftersom vi ville ha en kväll med sömn inatt, han biter oss i fötterna och klöser i soffan så vi knappt får nån sömn den busen. Men imon ska han hämtas så lilla jag får pussa på han och mysa i massor.

Har haft super mysig helg, nu ska jag fortsätta mysa med den underbaraste pojkvännen, så underbar är han och go. Han jobbar tidigt även imorgon så runt 12.00 kommer Joacim och hämtar mig så åker han och jag och kollar fotboll, sen en mysig söndag får jag hoppas på. Och nästa söndag kommer min finaste storesyster hem efter att ha varit borta i 6 långa månader, fyfan va jag saknat den finisen. Andra halvan, saknat våra sjuka dagar, saknar att krama om dig.

Hela min kväll har jag stått i nya fina köket och gjort sallad m.m till tacosen och sista bilden på min fina bebis tissetass och hans nya favoritställe.







Kommentera inlägget här
Inredning 0 kommentar(er)
2011-09-24 · 23:43:00







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter