Good things will come my way

Godkväll mina fina
Sov ensam inatt, baby jobba natt. Dog typ av att vara ensam, usch jag som aldrig sover själv. Han kom hem kl 09.00 imorse då jag skulle hoppa in i duschen för att sedan möta Beckis sen cykla vi och mötte Molly och sen till Hemlingby, orientering var det. Jag, Amanda och Felicia var i samma grupp, trodde vi var smarta som tog genvägar, när vi mötte dom andra hade dom plockat på sig 5 stämplar, och vi? 1 stämpel? hahah. Tog oss 2 timmar och 20 min att komma i mål och vi var först ut och kom sist tillbaka då vi gått vilse och våra fötter va helt slut. Aldrig mera orientering, jag höll i kartan, så mitt fel. haha sämst!

Hem för att mysa i sängen med en sovande karl som var trött och mysig. Runt 17.00 kom Mathilda, vi hade en hel del att prata om, mys. Sen åkte hon hem efter 19.00 och då laga jag mat till mig och karln. Vi kolla idol och nyss beck som gick på tv, karln åkte och köpte läsk och godis och nu kollar vi på film. 

Äntligen så är Studentkryssningen bokad och betald, får åka i år eftersom jag inte hann boka i tid förra året. Så blir att bo med Elin, Sofia och Frida. Längtar nått sjukt. Nej nu ska det mysas på hära innan vi ska sova, är lite tlött efter denna dag vill jag säga, vilse i skogen, massa mys och god mat, fin dag. POOSS.

   
              Tumblr_lpsdb5styh1qef0xeo1_500_large_large



               



Kommentera inlägget här
Tankar & funderingar 0 kommentar(er)
2011-09-28 · 22:58:22







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter