Lite om bloggen.

Hur länge har du bloggat?
Sedan Oktober 2007. Har haft 4 st bloggar, den på devote.se har nog försvunnit tyvär men har två på blogg.se och hade en på devote.se och en på improveme.se. Har bytt för jag vill gå vidare från dom tiderna, alltid härligt med en ny start, det brukar alltid komma nått bra ur det. Så nu vet ni folks.

Hur såg din bild av bloggare ut innan du började blogga?
Innan jag började blogga så läste jag inte stora bloggar, visste inte vem Kissie eller Kenza var, tror det var nån tjejkompis till mig som börja blogga och tyckte det var en rolig grej och sen börja jag lika så. Den första stora bloggen jag läste var Blondinbella, hehe. Så någon bild av bloggare hade jag inte.

Vad tror du dina vänner tycker om din blogg?
Jag tror faktiskt dom gillar den och tycker den är bra. Får höra det iallafall, även dom jag inte känner skriver att dom gillar den, känns ju toppen. Brukar även hända när jag är ute och festar så kommer det fram folk och säger att dom läser min blogg och tycker den är jättebra, alltid roligt att höra. Finns nog också dom som slinker in här som håller koll på mig och mitt liv som kanske inte alls gillar mig men då förstår jag inte dom alls, vad gör ni här på min blogg?

Har du hittat en fungerande gräns för hur privat du vill vara i din blogg?
Jag delar med mig mycket i bloggen, kanske ibland för mycket känslor av det privata osv. Men läsarna verkar gilla det. Och jag mår inte smäre av att få dela med mig av det, sån är jag. Hela jag består av känslor, bra som dåliga och jag delar med mig av allt, kanske inte ALLT, det finns en gräns för mig också, där jag inte kan skriva ut allt, men för det mesta så skriver jag av mig och känner igen ånger. Jag gillar känslor, och dom dåliga kan man tyvär inte undvika.

Har du någongång blivit skadad/sårad av någon kommentar du fått?
Nej inte vad jag kan minnas, snälla läsare anar jag. Men blir lite små less på dom som kommenterar med samma ip-nummer och med olika namn för varje gång. Skulle det vara helt fel att skriva sitt rätta namn ist, är vell inte så farligt? Men som sagt, anar att mina läsare ser gott på det jag skriver, inge hemska kommentarer, men kanske efter det hära? hehe. Är inte så bra på godkänna kommentarer heller, oftas läser jag dom sen glömmer jag godkänna dom synligt.

Tror du att du bloggar om 5år?
Kanske, kanske inte, kanske?

223730_266619216698718_100000519249548_1031769_7152190_n_large



Kommentera inlägget här
Lär känna mig bättre 0 kommentar(er)
2011-09-07 · 10:29:15







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter