Ljusbubblan shopping

Afton! Innan jag åkte hem från stan idag kom jag på att jag hade presentkortet kvar i väskan som jag hade på Ljusbubblan, det är spa, hudvård och massa sånt lyx, nu har det gått aldeles för lång tid för att utnyttja alla spa och erbjudanden eftersom jag fick det i julas, klant, jag som ville ha massage! Men då sa syster att det fanns även lite prylar att köpa där, så titta va mycket fint jag fick med mig hem. Älskar inredning och så köpte jag ett massage oljeljus, du tänder ljuset sen häller du ut oljan i handen och börjar massera, man tror att man ska bränna sig eftersom det är ett ljus? men icke, så underbart! Bara 130 kr, bra tips till er som älskar massage, jag är en av dom! Sen ett halsband som va så fint så va tvungen att köpa, kosta lite men jag lägger aldrig ut pengar på smycken så mycket så det var det värt, halsbandet har en historia, sen fick man med massa papper och texter, lite små kul. Jaja nu babblar jag en aning för mycket känner jag, va ner till Becca på nian och kika in och hejja medan hon jobba och slet. Nu ska jag fixa lite innan jag ska hem till Kalle. PUUUUSSS
 
 



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2012-08-23 · 14:53:02







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter