Måndag

Godmorgon måndag! Dagarna har gått alldeles för fort! I torsdags blev det bio med Kalle. I fredags blev det mat och alkohol med tjejerna och i lördags blev det alkoholkväll hos Johan Hedman. Och igår blev det att umgås med Kalle innan han for iväg sen sluta kvällen med 6 km i Hemlingby och sen massa film innan man somna. Fina dagar som gick alldeles för fort förbi. Snart slut på det roliga och massa plugg börjar närma sig, herre min skapare!
 
Idag är det måndag, jag ska städa, ovanligt va? folk tror jag har nå städfel, men jag gillar fint och rent, så dax att kliva upp ur sängen och städa, nån tvättmaskin kommer nog rulla igång med. Trökigt väder så jag blev ju mindre sugen på en promenad såhär på morgonen, men jag ska hinna med det också.
 
Fina rosor jag fick i lördags på min namnsdag :)
 
 



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2012-08-13 · 10:54:56







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter