Somebody should have told you some

Kväller kväller! Dagarna går sjukt fort, fina och bra dagar! I torsdags blev det att umgås med Kalle och lika fredagen, gjorde räkmackor och kolla massa film, sjukt tävlingsinriktade var vi, snyggast macka vann, haha! I lördags blev det fest med mina fina tjejer hemma hos fina Becca, sen for vi ner på stan och hamna på Mingel och Allstar, vi var sjukt lyckliga jag, becca och anna när vi fick som vi ville så vi sprang oss dit som om det vore det bästa som hänt, haha! Kvällen va sjukt bra men som vanligt hamna jag mitt i allt kaos som vanligt, med diskussion med X, X och X! Så min kväll sluta inte på dansgolvet utan med massa samtal med grabbarna. Idag va det en konstig morgon, sen runt 15.30 blev det mat med familjen på mezopotamya, hur gott och mysigt som helst, köpte massa gott på hemvägen och sen vart det söndagsmys med massa gott och tända ljus. Nu ska jag stänga ner och fortsätta mysa innan man somnar!
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2012-08-19 · 23:12:00







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter