Jaaaaaaaaag ska flytta

Inatt var den värsta natten någonsin, ställde klockan på 05.20, la mig i sängen för att sova 23.00 och då kom det, den jävlans mensvärken som höll på att ta död på mig, låg i fosterställning och grät för jag inte kunde somna, hade igen Ipren eller Alvedon hemma heller, jag låg och led i 5 hela timmar tills Robin kom med en Alvedon efter att han jobbat natt. Så runt 04.00 kom hjälpen, tänkte fan ta en kniv i magen och köra runt så ont gjorde det. Fyfaaaaaan! Blääää...

Meeeen hör och häpna fäns.... Jag ska flytta till radhus, hur stort? asså inte med mamma och pappa utan bara lilla jag? Holy moses, stort tycker jag, blivit lite för vuxen än vad jag borde. Vann budgivningen igår och nu ska kontraktet skrivas och sen ska hela huset rustas inna de flyttas in, grymt att bestämma själv hur sitt eget hus ska se ut. Egen går och baksida där man kan ha mys på sommaren med inglasad altan. Så lycklig tjej. Nä nu måste ja kila fina ni.





Kommentera inlägget här
Tankar & funderingar 0 kommentar(er)
2012-01-25 · 14:35:03







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter