mysmysmys

Godkväll! Full fart idag. Kl 05.00 ringde klockan för att sedan hoppa in i duschen & min morgon blev bättre än vanligt då SF kanalen visa Pistvakt kl 06.00, ja ni förstår, kuuung. Knalla till Cubus & dagen gick skapligt fort, sen knalla hem & åkte iväg & kolla nya golv och tapeter innan rusten börjar. Det var skit svårt, fanns mycket fint. Men fann inget som jag fastna för idag så blir att leta vidare. Nu blir det mat & mysa med två fina innan jag slocknar, skit trött.

Titta va min fina farmor kom in med idag när jag jobbade? hihi bästa farmor hade vart på ålandskryssningen & handlat på sig lite godsaker, två stora Toffifee askar & två stora påsar Djungelvrål, mina favoriter, nomnomnom.... Nu ska det mumsas mer än vanligt, tusen tack finaste farmor ♥♥
                           






Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2012-01-30 · 20:00:22







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter