Överraskning

Hej igen! Kör ett till inlägg innan det är dags att mysa ner i sängen! Kollar hockey nu och hur tycker jag att det går? SKIIT! Jaja, nyss gjort hemmagjord potatismos, mums va jag älskar det, Sofia som lärt upp mig, ibland är jag bedrövlig i köket, enligt henne iaf, hihi! Nu tuggar jag på nötter och en morot, bra kombo! Imorgon ringer klockan 05.20 sen mot Cubus och hela dagen där, hem och sen ut på promenad. Måste köpa nytt gymkort också, greeejt!

Här är min karls lilla överraskning från mig idag! En plånbok, tyyp! Brun på utsidan och blå på insidan. Kostar 265:- på Design Forum i Gävle! Han blev hur glad somhelst. Tur det då! Kände för att vara extra snäll dag, och det lyckades jag med. Blev själv sugen på en, fanns en svart och lila på insidan som jag blev kär i, kanske springer och köper den imorgon, orkar inte en klumpig stor plånbok mera.
 

            




Kommentera inlägget här
Shopping 0 kommentar(er)
2012-01-18 · 21:10:35







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter