Studenten 2012

Morrn morrn! ♥

Då var studenten över! Fina bästa vän tog studenten i fredas, så jag & mickis va självklart på plats för att se vår fina. Det var sjukt mycket folk och vi sprang runt som galningar och leta Mathildas familj och solen stekte nått sjukt. I sista sekund hitta vi på dom och sen kom äntligen Mathilda ut. Sen fick jag springa fort och leta på Joacims familj och hann även se och gratta han. Träffa även på mitt ex familj och släkt, glad man blev att se dom.

Sen knalla jag och mickis till interpool för att möta upp Lennartsson. Vi satte oss på Söder
hielmska och Carro tog nått och åt och vi lite cider och kolla på alla glada studenter innan det var dax att åka hem till Mathilda och fortsätta firandet, skulle även hinna hem till Joacims också men hann inte. Kvällen gick för fort, sen var det bara hem och fixa sig lite snabbt och sen möta upp tjejerna och så hörde pojkarna av sig så de blev att åka hem till Alex för massa dricka. Ja det var den studenten det, kanon dag! :) Har massa bilder från dagen men får bli en annan dag att lägga upp.



Mina fina, Mickis och Mathilda!




Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2012-06-10 · 11:35:55







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter