Between the lines

Morning! Ja kvällen igår var kaos, krig från alla håll. En promenad med Sofia sen hem till henne på hillmans och där blev det full fart i allas käftar haha, mitt hjärta satt ända upp i halsen! Hur jag kan ställa till det för mig, menmen! Kom inte hem från Sofia förns 23.00. Somna inte förns sent, blev lite babbel och skrivande när jag kom hem också, sen somna jag på stört! Morgonen börja bra, vakna upp till ett sms och det lät inte fel. Så nu hoppas vi på att denna dag ska bli ännu bättre än gårdagen. Ikväll blir det gym med Nanna och slita lite. Missa ju gårdagen, eftersom det blev som det blev.


                                                                                             Skönhet .... Perfektion :)




Kommentera inlägget här
Tankar & funderingar 0 kommentar(er)
2012-03-28 · 10:41:27







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter