Firande

Godmorron era nyfikna själar!

Fick mig en mysig fredag, först ut var det jobb på Cubus från 08.00-15.00 sen for jag hem och duscha innan det blev att åka och kolla innebandy och den sluta väll runt kl 20.00. Sen hem och äta god mat och mysa och somna i den bästaste famnen. Idag blev det morgon mys och nu ligger jag ny duschad i väntan på att träffa tjejerna på stan för att köpa present till Marre. Sen la jag undan två fina toppar igår som jag ska köpa också. Sen vänta in kvällen.

Ikväll ska min fina Maria firas. Så denna kväll kommer bestå av trevligheter och alkohol sen utgång. Självklart så ska hon få lysa upp mitt inlägg med sin fina bild, puss och grattis fina du :) Sen hoppas ja på en varm kväll så man slipper kylan inatt. Ha en fin lördag fina fäns. PUSS PUSS!






Kommentera inlägget här
Kärlek & Vänskap 0 kommentar(er)
2012-03-10 · 11:13:40







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter