Gårdagen

Morrn folks! Ligger så skönt i sängen och vill inte gå upp men jag måste väll, ska göra mig lite blodpudding innan jag ska möta upp syster på stan en snabbis sen mot Cubus för jobb, jobb till 19.00 ikväll, alltså kör vi stängning idag! Efter det ska jag knalla och möta upp Nanna sen mot gymmet, så full fart idag vill jag lova. Igår vart det jobb, köpa tapeter sen hem till Kalle och vi åkte och köpte Shushi som han bjöd på, andra gången i hela mitt liv jag äter det, och jag gillare. Vi sjönk ner i soffan i några timmar innan det var dags för en promenad hem, fick sällskap så det var skönt, kom hem vid halv tolv nått. Laga matlåda sen somna jag som en stock!

                                                                                         
                                                                                                               S u s h i ♥




Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2012-03-15 · 08:45:07







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter