laktosintolerans

Tack gode gud för Laktosfria produkter! För ca 2 årsen blev jag laktosintolerant, då jag låg hemma minst 3 gånger i veckan i ca ett år med magont och vi visste inte vad felet var, men efter ett år med prover och undersökningar så visa det sig att jag hade en trasig tarm och blivit laktosintolerant, allt på grund av stress? bra gjort liksom, stressat sönder kroppen så delar i mig blivit trasiga. Idag har jag lärt mig och blivit van, meeen ibland så glömmer jag helt och äter en god dipp med chips osv, glömmer helt att köpa laktosfri gräddfil, jag dog så ont jag hade inatt och imorse efter att jag tryck i mig dippen, sånna hära misstag gör jag lite smått då och då, men jag får skylla mig själv som inte tänker till med hjärnan. Men jag älskar laktosfria produkter så tur det och när nya produkter kommer så är jag alltid först in i butiken för att testa, nästan haha! Ha en fin kväll, PUSS PUSS!


                                                                                             P u s s  p å  l a k t o s f r i a  p r o d u k t e r  ! ! !




Kommentera inlägget här
Lär känna mig bättre 0 kommentar(er)
2012-03-12 · 19:18:50







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter