Nu är rusten igång

Hejje!
Söndag i all ära och vi har vart i radhuset hela dagen och börjat med rusten och nu är jag helt död. Det går sakta men säkert framåt med rusten, målat alla tak, rivit ner alla gammla tapeter och skruvar ner allt på väggarna och så. Imorgon ska vi dit och fortsätta efter att jag kommit hem från skolan. Jag och svärmor var och köpte nya saker till klädkammaren idag också, och nu har vi fixat massa med den så den är nästan klar nu. Greeeejt asså.

Igår klev jag upp tidigt och for iväg på jobb. Efter det vänta jag på min karl som skulle komma hem från Stockholm, han, Alex, Thomas och nån till skulle ju se Avicii i fredags, blev det av? Nej deras speling blev inställd för en scen hade brakat sönder, otur. Men det gör ju att jag och Nanna kan följa med dom nästa gång det blir eftersom dom ska hitta ett nytt datum till den spelning som inte blev av. Nä nu ska jag fortsätta packa ner saker i flyttlådorna innan jag myser ner till Big brother och myser med världens bästa pojkvän. Och en gosig tissetass, min lilla tissetass :) Hörs imorgon, fina ni!







Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2012-03-04 · 20:30:03







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter