Shit happens

Ja vart ska jag börja? Alkohol kväll med mina finaste, hade det hur mys somhelst med massa skratt och prat innan vi gick oss mot Mingel&Bar där det bjöds på Gay kväll, haha hör och häpna! Nä vi inte lebb eller så, vi tycker de är roligt och människorna är roliga. Lite drinkar där innan vi knalla oss till Goya, och har aldrig haft en sån sjukt bra kväll på Goya någonsin, håva in för många drikar i baren och jag blev förjävla odräglig, men man måste bjuda på sig själv nån gång också, fick en riktigt stor utskällning av Kongen när han fick veta en sak, men han vill ju bara mitt bästa som alltid, men jag löd han inte ändå så cp som jag är! Hur kvällen sluta ska jag inte skriva hära, nått jag faktiskt inte förvänta mig, men shit happens! :) Landa i sängen vid 03.40 och idag mår jag skit rent ut sagt! Maria Ericksson, Sandra Wallstedt, Josephine Jansson, Rebecca Marcher fina ni tack för igår!


                                                           




Kommentera inlägget här
Tankar & funderingar 0 kommentar(er)
2012-03-24 · 14:04:04







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter