Tisdag

Hääj! Tisdag och jag känner mig skapligt seg. Klev upp kl 06.00 och sen knalla mot skolan, idag var en bra dag och slutet var bäst, Felicia gjorde bort sig så mycket att jag nästa kissa på mig av skratt. Ja det var sjukt roligt, men det ska jag inte ta upp hära! Knalla mig hem efter lunch och nu ska jag vila lite och mysa med min tissetass innan Robin slutar och vi ska kolla lite nytt till badrummet. Sen ska jag och Nanna gymma ikväll, fint som snus!

Igår vart det och massa handla till flytten, sen vart det städa och massa sånt innan man somna! Kalle ville att jag skulle komma över och kolla lite tv men va helt slut och hade för mycket att göra, somna inte förns ca 00.00! Tror ni man var lite trött imorse när klockan ringde på 06.00? Joni! Nä nu ska jag mumsa i mig Chicken kebab, min favorit!






Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2012-03-20 · 13:19:04







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter