Underbara dagar

Vilken underbar dag, dock va morgonen inte så rolig, mest jobbig! Nu är jag på fötter igen, legat ute i solen, lite smått ont i magen efter gårdagens smarrigheter. Kongen skulle komma förbi på lite morgonkaffe men ja va seg och Linus hann komma till han före så han skulle dyka upp lite senare. Jag får fixa massa röda på datan och mysa i solen idag. Fick i mig massa mjölkprodukter igår så magen hänger inte med riktigt idag!

Igår var en bra dag! Först plugg till 16.00 sen hann jag en runda på stan och sen knalla jag mig hem till Nanna och hennes gigantiska, fräna och charmiga hus vid polishuset, vi grilla, hela hennes familj + malin och jag! Trevlig kväll med massa snack och skratt och super god mat. Sen knalla vi oss vidare till gymmet och svettades, sen åkte jag vidare för mys! Nu närmar sig sommaren med storm steg fina ni, jag gillare :)



        Min fina igår!




Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2012-05-03 · 16:44:12







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter