JAG BLIR SÅ DUM AV DIG

för jag blir så dum av dig säg bara till när? var? hur? visst det är väl dumt av mig men jag blir som blind, jag blir som stum. jag borde nog lugna mig dom kommer döma mig du lär väl lämna snart och här står jag kvar för jag blir så dum av dig.

hääj favvosar! skolan idag, var galet roligt, rödluvan och vargen skulle vi köra HÄHÄ HEHE. sen har jag jobbat på massa med essä uppgiften och skicka in den igår, hoppas på bra betyg! och vet ni vad? gick hem på hemsidan och kika om byxdressen kommit in, hade den? fyfaaan va glad jag blev så nu är den beställd och skulle komma till v.50! och fan va less jag blir vänta och vääääntat på mina smycken men dom har ännu inte landat hos mig? nån som blåst bort paketet? usch va less jag blir!  


köpte detta linne igår i falun, stortrivs i den, fickor har den också, hejja!



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-11-18 · 14:33:00







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter