MARY KAY PRODUKTERNA PÅ PLATS.

hejje favvos! glad tjej nu! kerstin johansson var nyss förbi med mina varo som jag beställde igår från mary kay. vart så glad, hon sa massa fint om lägenheten och det gjorde mig massa glad + att jag fick produkterna. ett halleluja moment thihi. sådär skitnöööjd! vi prata lite om jobbet och nu till jul ska hon ha massa erbjudande och sen visa hon lite produkter som hon tyckte passa mig, vanilj doft på krämen asså, holy moses va niceeeee. skrev även upp farmor på listan att hon skulle komma på ansktsbehandling och även min mor om hon skulle vilja! brukar inte gilla sånt med krämer till ansikte och så, men asså detta är awesome kan jag lova!

vad jag köpte? handkräm set i vanilj, skrubb + en för och efter kräm 600kr. mineralpuder 299 kr. och en puderborste i äkta får 140kr. så lite över 1000kr gick detta på och är mer än nöjd! nu ska jag lukta massa gott om händerna + massa leeeeen hihi. mary kay

vill ni också komma till kerstin johansson hör av er till mig på, 0760940774
!


bilder: tagna av mig, thihi blev awesome för att va mobilkamra!






Kommentera inlägget här
Mina Tips 0 kommentar(er)
2010-11-05 · 13:24:03







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter