BAAMH BAAMH

            Ni anar inte vilka problem jag hade när jag skulle ta det här kortet, vred på mobilen åt alla håll, tillslut fick jag en helt okej bild.

                                    



Kommentera inlägget här
Tatueringar 3 kommentar(er)
2011-08-19 · 21:33:07




  Louise

Sv: Oj, ja dom var väldigt lika. Jag har gjort min själv. Men vem har gjort din? för jag tror jag har sett den på ganska många bloggar :o

2011-08-20 12:33:28 http://louiiisekarlsson.blogg.se/
  Louise

Jaha, men om du menar nu att jag har "härmat" din design eller nått sånt så är det ganska omöjligt eftersom att jag aldrig varit in på din blogg förut, utan jag fick både idén och citatet från en annan jag såg för väldigt länge sedan, som faktiskt såg ut som din i färgerna och så. Kan väl vara så att den personen gjort nästan lika design som din då. Dock så håller jag redan på med en ny design till min blogg så ska ändå byta snart, ifall du tycker det är irriterande menar jag. Och om det nu var du som kom med idén så ber jag om ursäkt :)

2011-08-20 19:03:01 http://louiiisekarlsson.blogg.se/
  P

Ta bort handen snygging ;-)

2011-11-29 21:24:51



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter